Modul 3

Modul 3

På modul 3 begynder vi på Konceptmodellen. Vi arbejder på dette modul med trin 1-3 i modellen. Vi ser på virksomhedens stærke og svage sider ud fra en SWOT analyse, og hvordan du kan arbejde med en svag side, så virksomheden står stærkere intern og eksternt.

Vi definerer virksomhedens målgruppe og arbejder med, hvordan du bedst rammer dem markedsføringsmæssigt og salgsmæssigt, ikke mindst hvordan vi bedst sælger varen til dem.

Vi arbejder med markedsføring, og ser på hvad der skal til for at skabe DNA i en event. Dette med udgangspunkt i den profil, som virksomheden har.

Indhold

  • Konceptmodellen
  • SWOT
  • TOWS
  • Målsætninger
  • Målgruppe
  • Profil
  • Markedsføring
  • Events og aktiviteter
  • Eventens DNA

- et bedre sted at lære

IBC Aabenraa

Dr. Margrethes Vej 6-126200 Aabenraa+45 7224 1600

IBC Fredericia Middelfart

Mosegårdsvej 17000 Fredericia+45 7224 1600

IBC Kolding

Tvedvej 76000 Kolding+45 7224 1600

HF og VUC Fredericia

Mosegårdsvej 17000 Fredericia+45 7224 2092

IBC Innovationsfabrikken

Birkemosevej 16000 Kolding+45 7224 1600

IBC International Business College

CVR-nummer: 19954617EAN-nummer: 5798000553965email: ibc@ibc.dk