Modul 3
Modul 3
På modul 3 begynder vi på Konceptmodellen. Vi arbejder på dette modul med trin 1-3 i modellen. Vi ser på virksomhedens stærke og svage sider ud fra en SWOT analyse, og hvordan du kan arbejde med en svag side, så virksomheden står stærkere intern og eksternt.
Vi definerer virksomhedens målgruppe og arbejder med, hvordan du bedst rammer dem markedsføringsmæssigt og salgsmæssigt, ikke mindst hvordan vi bedst sælger varen til dem.
Vi arbejder med markedsføring, og ser på hvad der skal til for at skabe DNA i en event. Dette med udgangspunkt i den profil, som virksomheden har.
Indhold
- Konceptmodellen
- SWOT
- TOWS
- Målsætninger
- Målgruppe
- Profil
- Markedsføring
- Events og aktiviteter
- Eventens DNA
- et bedre sted at lære
IBC Aabenraa
Dr. Margrethes Vej 6-126200 Aabenraa+45 7224 1600
IBC Fredericia Middelfart
Mosegårdsvej 17000 Fredericia+45 7224 1600
IBC Kolding
Tvedvej 76000 Kolding+45 7224 1600
HF og VUC Fredericia
Mosegårdsvej 17000 Fredericia+45 7224 2092
IBC Innovationsfabrikken
Birkemosevej 16000 Kolding+45 7224 1600
IBC International Business College
CVR-nummer: 19954617EAN-nummer: 5798000553965email: adm@ibc.dk