Modul 9

Modul 9

Varighed 1 uge

Indhold på modul 9

På dette modul bliver på klogere på selve lagerstyringsdelen, når du lærer, hvordan udstillinger og præsentationer kan påvirke nøgletallene og KPI’erne for lageret – og omvendt.

Det er også på dette modul, at du arbejder med begeberne omnichannel og seamless retail, hvor du stifter bekendtskab med customer journey igen – denne gang med fokus på forbrugeradfærden. Du arbejder med adfærdsdesign, og hvordan nudging kan indtænkes i det visuelle arbejde, du laver.

Der er også fokus på branding, og hvordan du kan arbejde med denne del.

På modul 9 tages der igen fat i din problemformulering, som snart skal være færdig. Fokus er her især på metodeafsnittet og opbygningen heraf.

- et bedre sted at lære

IBC Aabenraa

Dr. Margrethes Vej 6-126200 Aabenraa+45 7224 1600

IBC Fredericia Middelfart

Mosegårdsvej 17000 Fredericia+45 7224 1600

IBC Kolding

Tvedvej 76000 Kolding+45 7224 1600

HF og VUC Fredericia

Mosegårdsvej 17000 Fredericia+45 7224 2092

IBC Innovationsfabrikken

Birkemosevej 16000 Kolding+45 7224 1600

IBC International Business College

CVR-nummer: 19954617EAN-nummer: 5798000553965email: ibc@ibc.dk