Modul 4

Modul 4

Varighed 1 uge

Indhold på modul 4

Dette modul står i tallenes tegn. Du skal arbejde med kalkulationer, hvor der er fokus på bundlinjen og de nøgletal, virksomhederne arbejder med.

Du lærer om de bagvedliggende økonomiske årsager til, at varerne bliver præsenteret, som de gør. Dette gør du blandt andet via store management, category management og space management, hvor du samtidigt samler viden op fra foregående moduler, som bliver dit afsæt til at arbejde med space management-delen.

Derudover skal du arbejde med PR og markedsføring, hvor du får indsigt i, hvordan forskellige virksomheder griber denne opgave an – både on- og offline. Du skal herunder arbejde med mundtlig og skriftlig kommunikation, som leder dig over til ugens sidste emne, hvor du lærer at anvende din viden om mundtlig kommunikation til at træne den coachende adfærd.

- et bedre sted at lære

IBC Aabenraa

Dr. Margrethes Vej 6-126200 Aabenraa+45 7224 1600

IBC Fredericia Middelfart

Mosegårdsvej 17000 Fredericia+45 7224 1600

IBC Kolding

Tvedvej 76000 Kolding+45 7224 1600

HF og VUC Fredericia

Mosegårdsvej 17000 Fredericia+45 7224 2092

IBC Innovationsfabrikken

Birkemosevej 16000 Kolding+45 7224 1600

IBC International Business College

CVR-nummer: 19954617EAN-nummer: 5798000553965email: ibc@ibc.dk