SoMe og kundeadfærd2

SoMe og kundeadfærd2

“Hvordan brænder du igennem på de sociale medier i din virksomhed”?

På valgfaget SoMe og kundeadfærd2 får du indblik i:

  • Hvordan du anvender de sociale medier i din virksomhed
  • Virale opslag
  • Mail og nyhedsbreve
  • Sammenhæng mellem virksomhedens koncept og brugen af medierne

Indhold

  • Der arbejdes blandt andet med en case fra egen virksomhed
  • Vekslende undervisning med træningsøvelser
  • Høj deltagerinvolvering
  • Individuel vejledning

Når du slutter om fredagen, står du med en færdig opgave, som enten giver dig svar på din problemstilling, som du og din oplæringsansvarlige har lavet sammen, eller også har du fået gennemarbejdet nogle punkter, så du kan komme videre med opgaven, når du kommer tilbage til virksomheden. Du får et øget indblik i at arbejde struktureret og analytisk med en opgave fra egen virksomhed.

Tilmelding

Du tilmelder dig via valgfagsblanketten SoMe og kundeadfærd2 – 5 dage.

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte underviser Hans Lautrup Nørgaard, hln@ibc.dk

- et bedre sted at lære

IBC Aabenraa

Dr. Margrethes Vej 6-126200 Aabenraa+45 7224 1600

IBC Fredericia Middelfart

Mosegårdsvej 17000 Fredericia+45 7224 1600

IBC Kolding

Tvedvej 76000 Kolding+45 7224 1600

HF og VUC Fredericia

Mosegårdsvej 17000 Fredericia+45 7224 2092

IBC Innovationsfabrikken

Birkemosevej 16000 Kolding+45 7224 1600

IBC International Business College

CVR-nummer: 19954617EAN-nummer: 5798000553965email: ibc@ibc.dk